Monday, November 30, 2009

Percintaan Terhalang Kerana Awekku Seorang Yahudi. Shalom Dude!




Gua dah memang tiada kerja.


Baru tadi awek gua mengaku dia ini darah keturunan yahudi. Macam Khairil Yazid lah jugak.

Selama ini Melanie simpan dari pengetahuan gua. Katanya dia takut cintanya tak berbalas angkara darah dan keturunan.


Well, dia silap.

Gua tak pernah tak suka orang Yahudi. Rasul-rasul sebelum Muhammad banyak keturunan Yahudi.

Yang gua tak suka, pegangan Zionism. Macam Khairil Yazid.
Apa-apa pegangan yang menganggap kelompoknya lebih superior daripada kelompok lain memang gua tak suka.

Apa sibuk-sibuk nak jadi kuat, nak bolot semua.

Jerusalem/BaitulMaqdis itu, kenapa perlu berebut? Tak boleh berkongsi?

Wailing wall ambil kat Yahudi, Masjidil Aqsa kepada Islam. Masing-masing buat ibadah masing-masing. Jangan kacau orang lain. Apa payah.

Dah. Gua nak sambung dating. Dengan awek yahudi gua.


Shalom, dude!

5 comments:

baliplus said...

hello! how are you?
do you like riding a bike?

khayrylyaxyd said...

cibett....oittt ape plan cuti??

-shak- said...

simpel plen!!

gelapcerah said...

ntah la israel.. ntah pape

rilek2 suda, kongsi skit2


di dari tanah 1000%
die bolot sampai 70%

30% je kat tuan rumah...

almari, TV smua rembat kat tetamu...


pergh... bes gak "world new order"

-shak- said...

ke new world order afiq?