Thursday, November 5, 2009

Feed Your Head

Hope is a beautiful thing.
And also dangerous.

Hope give you motivation, keep you going.
Hope is keeping whatever you do in life makes sense.

But when you hope is shattered, you get really pissed off.
You start to lose hope, and lose your sense.


********************************************

Bila dah dekat nak
final, memang study macam gila.
Sampai dah dekat nak jadi gila.

Apa boleh buat.
Macam tu lah,
brader!

Semua kerja-kerja gila ini buat otak aku rasa kebas.
Macam
junkies yang baru lepas telan LSD.

Kalau aku tak lawan, memang boleh OD.
Untuk
counterbalance semua kegilaan dunia ini, bila study, aku pasang Fear And Loathing In Las Vegas.

Best drugs movie ever made.

Menonton filem ini sangat 'pelik'. Ia buatkan kita rasa seperti kita sendiri yang mengambil dadah.

Dan 'kepelikan' filem ini yang buat aku tak terus hanyut dibawa dakyah-dakyah dunia kejuruteraan.

7 comments:

asyraf hensem said...

gua dengar khabar dari jauh
ura ura tahun nie ada batu kan dunia
benarkah?

khayrylyaxyd said...

cha aku ada LSD lebey...mau ka???skali ngan THC sama PCP wa bagi lu...nghahahah study mode~!!!10 aribln setel~!!!!

asyraf_hensem said...

LSD apa?
LSD kancil reput
mana ngam ngan LSD evo 10 biturbo gua

-shak- said...

ap : LSD ni bukan Limited Slip Differential kat kereta bai, ini LSD dadah! Acid!
memang ada batu kan dunia. buat kat sunway. awek bikini bai!

zionis : bawak balik sekarton dua LSD.

khayrylyaxyd said...

lu nak dlm form ape???pill??tablet???

ngahahaha...munabai lu bila abes exam????aku nak bomb utp nih....

asyraf hensem said...

woi zaionis
rilekx la.tau la golongan erdogran
jgn bomb utp..

ko bomb bilik yang ada orang MOSSAD tuh
pakai vespa merah jambu gedik
yahudi lahanattt tu!

khayrylyaxyd said...

gua suda MERDEKAAA~!!!!..tu la psl aku baru order c4...xsmpai2 lagi..kaloo x dah lame kene bomb...