Monday, February 21, 2011

Menggelabah di Sabah

DSC01742
PD, May 2009




Dah 2 minggu gua tak buat apa-apa.

Fuck.
Intellectual starvation tahap tertinggi sial.

Buku dah 2 kali ulang baca.
Selak-selak internet cari benda menarik pun tiada apa.
Movies dah ulang beribu-ribu kali dah.


Sampai dah tak boleh nak beza semalam, hari ini dengan esok.
Semua benda sama.


Sekali lagi fuck.


Selalu kalau terkurung macam ini banyak benda gua nak tulis.
Tapi bila start tulis, rasa macam gampang.
Padam semua.

Otak tepu. Blocked. Jammed.
Lembik dengan kehidupan selesa yang menyenakkan.

2 minggu dah gua terperap kat bilik gelap ini.
Sekali sekala saja gua selak langsir. Tengok apa yang berlaku kat dunia luar.

Pastikan gua masih kat dunia, bukan neraka.

Dunia pun neraka juga. Apalah beza sangat.


Here's another flying fuck for youse.

Tak boleh ini macam.
I must do something. Anything.




Ah pergi mampus.

Mana nikotin dan kafein?
Lepas itu gua nak pergi berak.





No comments: