Monday, December 20, 2010

Milo Nai Beng Satu, Bah!

DSC08041




Maksudnya Milo Ais.


Nai itu susu. Disini kalau anda tak sebut susu, nanti yang dapat Milo O.
Jadi, semenanjung punya teh ais, disini teh nai beng.


Kali pertama masuk site ini hari.
SV gua sudah pening tengok site. Takut projek susah nak jalan.

Dalam site pun line telefon tak ada. Jadi apa-apa nanti mampus la jugak.
Tapi apa nak takut. Kita redah saja.


Sembang-sembang sikit dengan pekerja kompeni gua kat sini.
Gaji buruh-buruh kasar ini gila punya sikit. Gaji kira ikut kerja. Ada banyak kerja boleh la 300-400. Kalau tengah tiada kerja, kadang-kadang dapat 100 lebih saja.

Memang gila.

Gua yang duduk goyang kaki ini pun dapat lagi banyak. Jauh lagi banyak.


Nak jimat punya pasal, mereka tangkap ikan tepi parit, tangkap ayam yang duduk berkeliaran.


Dunia memang kejam.



Celcom BB pun boleh tahan kejam.
Dia punya upload speed, aduh memang sakit.

Download/surfing memang gua tabik spring. Tapi bab upload nak menangis gua dibuatnya.
Tidak mengapa. Malam ini cuba lagi. Berputus asa bukanlah trait lelaki hensem seperti gua.

Gua harap malam ini Celcom BB boleh menjadi sebuah BB yang berguna lagi kamil.






No comments: