Wednesday, February 10, 2010

Kisah 15 Minit Lepas

Macam biasa aktiviti malam Rabu mestilah pergi pasar malam Taman Maju.

Memang jarang gua miss.
Nak kata ada yang special pun, tak lah best sangat.
Saja boring sambil cuci-cuci mata dengan awek UITM.

Tengah gua nak park vespa gangster gua, tiba-tiba gua ternampak kelibat empat brader yang lenggok jalannya mengalahkan Chantal Jones dari American Next Top Model Season 9.
Gila patah!

Gua dah perasan dari jauh brader yang pakai singlet putih belang-belang hitam tu dah usha gua pekat.
Gua buat steady saja sambil mencari tongkat tak jumpa-jumpa.

Bila lalu sebelah gua, sekali brader itu tegur, "Seksinya..."

Gua tak tahu apa definisi seksi si brader belang-belang itu.

Vespa champion gua kah?
Atau gua yang berseluar pendek hitam berbaju Joy Division dan berjam tangan kalkulator yang seksi?
Mungkin gabungan dua aspek di atas.

Gua masih steady saja. Gua memang dah biasa kena puji-puji yang berbaur menggoda ini.

Awek UITM? Haram malam ini seekor pun tak nampak.
Rare species pula yang gua dapat malam ini.

Dah.

Kebab sama cendol dah lama menunggu gua.

yum yum





3 comments:

yazid gemuk said...

ada satu tarikan lu x tulis macha
bontot lu yang tonggek tuh.
haha spell lit korek man.

rerrr sepicis!

-shak- said...

kimak lu ap.

raya cina ni kita buat field trip lg.

tengok rare species kat ipoh.

Anonymous said...

cendol..ade air cendol terbaik dkt rantau pjg...pakcik tu jual 2 jam je..habis 1 balang besar...rm3 satu...haha..hope ko dpt try