Wednesday, December 30, 2009

Teluk Intan Punya UP-date


1. Teluk Intan telah berjaya naik satu lagi anak tangga kerana telah mendapat lintas langsung khas daripada RTM. Seronok penduduk-penduduk Teluk Intan terutamanya golongan muda-mudi. Adalah sikit aktiviti lain daripada asyik melepak depan Menara Condong.

2. Aku dapat maklumat bahawa seorang mamat berambut blonde memakai baju "I Heart FF" telah berjaya masuk ke kaca TV. Mamat itu dan rakan-rakannya bersarapan sebelah meja aku di Ha Roti Canai. Semangat betul diorang nak ber-shuffle sampai pukul 8 lebih lagi dah bersiap.

3. Sebuah Ferrari F430 yang membuat penampilan di autoshow betul-betul menaikkan nafsu aku. Memang pure pornography. Tapi apa pasal dia punya owner pergi mod sampai bunyi dah jadi macam kereta Jepun? Mana pergi bunyi pure Italian thoroughbred?

4. Pertandingan sound system kereta macam biasa memang aku tak minat. Aku lagi minat tengok budak-budak shuffle tepi-tepi kereta. Sampai ada yang berpeluh-peluh lenjun satu badan. Restecp!

5. Hari Ahad adalah untuk kereta Mini dan motorsikal British antik. Ini memang champion! There's no school like the old school. Budak-budak shuffle, sila ambil perhatian.

6. Secret Recipe telah membuka cawangan baru di Teluk Intan. Memang panik. Penuh memanjang. Member-member aku semua gelak tapi aku syak diorang pun pergi juga senyap-senyap. Itu Vengga Boyz bukan boleh percaya.

7. Projek Metro tertangguh lagi.

8. Aku punya short bola Umbro yang sedap telah tertinggal di Bukit Merah. Ini semua awek baju pink dan kereta api gatal punya pasal.

9. Dengar cerita Vengga Boyz Teluk Intan akan membuat lawatan balas ke utara. Jum. Kita lajak sampai Thailand. Kalau tak puas lagi, kita lajak sampai Vietnam. Lepas itu kasi gelak sama diorang pasal kalah bola.

10. Apa pasal Alor Setar tak tayang Mualaf ha? Sial betul.




4 comments:

tiger lane boy said...

hahaha lu ah pergi senyap2 secret recipe!

asyraf hensem said...

lawatan serang ke selatan
untuk ikn bkr yg djnjikn..
klu xdpt kita kasi BAKAR!!

-shak- said...

gua dengar ada dato nak sapot lawatan ke selatan.

sampai nak bagi perut kembung katanya.

kalau tak kembung, perut dato kita pijak.

khayrylyaxyd said...

idop datuk~!!!!!!