Tuesday, September 29, 2009

Touch Screen or Traction Control?

Iphone topped the coolest brand, beating Aston Martin three-year consecutive run. Read here.

Iphone kalahkan Aston Martin?
Haih, apa nak jadi dengan dunia ini.

Macam mana Iphone dengan touch screen yang annoying, saiz gedabak susah nak masuk poket hanya sesuai untuk dibaling ketika dikejar anjing gila, atau sex maniac, boleh mengalahkan the ultimate playboy's car?

James Bond pun guna Aston, kau nak apa lagi?
Iphone hanya sesuai untuk vampire-vampire gay dalam Twilight. Dan mungkin juga Jonas Brothers.

Girls, please, have some taste.


Serius, aku tak boleh terima kenyataan ini.

Apa yang hype sangat pasal Iphone aku pun tak tahu. Aku pakai SE cap ayam beli rm200 saja. Boleh jugak hidup dengan cemerlang.
Kalau kena samun pun, ambil saja lah. Aku bagi dengan senang hati.
Lainlah bila pakai Aston Martin DBS. Orang nak samun pun takut. Pasal ingat James Bond.

Ambil satu situasi.

Aku dan seorang lelaki lain ajak kamu (untuk perempuan sahaja, yang lelaki tunggu Akram ajak) keluar malam ini.

Aku ajak kamu bersiar-siar dengan Aston Martin, seorang lelaki lain itu nak tunjukkan Iphone yang baru dia beli.

Mana kamu nak pilih?



atau




Dan ya, sedikit pesanan kepada semua rakan seperjuangan.

Sekarang semua sudah boleh mula detoksifikasikan mabuk-mabuk ketupat, lemang dan rendang dan mula mabuk dengan nota-nota syarahan kerana pabila berakhirnya cuti pertengahan semester, itu menandakan peperiksaan akhir dah nak sampai.

Kecuali Asyraf si macha Austera. Lu sempat merasa ke ketupat rendang semua? Ke pagi raya lu makan fish and chip je?


2 comments:

asyraf hensem said...

wa mkaan mihum goreng dan air sarsi kordial.

habis smyg trus study esoknye exam..

bai...tp wa mmg percaya iphone sgt popular.
hampir 95% stdnt msia kt sini pakai iphone

tp wa xtermasuk dgn dakyah kapitalis
wa rilek je pakai hp wa..
nokia 3210

Akram said...

mu tok habih2 lg dgn sandiwara gay mu tu..?

nate goh