Saturday, November 6, 2010

Stats Twat




Mengenang kembali cinta terlarang dengan gadis Yahudi gua.
Gila punya sweet. Tiada mekap, contact lens atau benda-benda kosmetik merapu lain yang tidak perlu. Au naturale.
Dah la gua memang ada soft spot dengan awek yang smoke. Nampak arrogant yet classy. Kalau Pipiyapong kata ada ART.
Gua tak faham sepatah pun yang dia cakap tapi ada 4-5 kali juga gua ulang tengok.
Aduh rasa nak meletup seluar gua.



Cerita lain.


Selama ini gua tak ambil kisah sangat pun pasal blog gua. Tadi saja pasal bosan gua godek-godek la sikit. Gua klik kat bahagian 'Stats'(ya gua baru jumpa benda ini. gua tahu gua lame).
Haram jadah sungguh.

Search keyword tak boleh blah langsung. Sejak bila 'gambar awek pakai singlet sebelum tidur' ada di blog gua?
Yang paling gua kesian, mamat-mamat yang search Liyana Jasmay dengan Lisa Surihani. Nak cari LJ sama LS, sekali terjumpa teman lelaki istimewanya pula.

Boleh tahan juga yang layan blog gua pakai produk Apple. Gua tak sangka ada juga gay yang nak baca blog gua. Entah-entah Ken.

Wait a minute, patutlah. Orang hensem memang mamat homoseksual geram mengidam.


Banyak juga negara pelik-pelik yang sampai blog gua.
Yang paling menarik perhatian, tentulah Korea Selatan.

Pasal gua berharap dalam banyak-banyak hit yang gua dapat dari sana, salah satunya adalah daripada seorang gadis slim manis bernama Yoona.

No comments: