Wednesday, June 23, 2010

Gua Adalah Dewa Kayangan Yang Baru Pulang Dari Berenang-Renang di Garden of Eden




Orait.

Ready untuk sesi pembakaran edisi kedua.




Tangan gua, sekeping roti dan ikan belang-belang yang friendly. Pantang nampak roti habis gua kena kerumun. Nasib baik tiada yang cuba mengambil kesempatan ke atas gua dalam dalm keadaan yang kelam kabut itu.



Pali dan ikan belang-belang yang friendly. Ikan belang-belang yang friendly ini saja yang layan kalau kita hulur roti. Ikan-ikan lain yang kat bawah itu semua buat sombong.


Nak tangkap gambar dalam air bukan main payah. Gua nak snap tunjuk satu geng ikan yang beratus-ratus ekor duduk melepak bawah jeti. Alih-alih nampak sekerat saja.



Penyu! Gambar kurang clear pasal penyu ini tengah sibuk makan tengah hari di dasar. Gua duduk di permukaan. Visibility air dekat Turtle Point pun kurang memuaskan untuk gua snap gambar. Tapi atleast ada la juga gambar penyu. Amacam? Rare tak?



Ini gua tak tahu menatang apa.



Pali dan gua.





Amacam bai?
Terbakar lagi ke?

Gua dah berenang-renang sama penyu dan shark. Lu bila lagi?



1 comment:

akramnasution said...

"ah, kusut. Ngopi dulu..."